Principalele teme ale cursului open autorizat pentru Asistent Manager
Locul si rolul Asistent Manager-ului
• Postul de Asistent Manager in cadrul structurii companiei - relatii ierarhice si de colaborare
• Rolul Asistent Manager-ului
• Imagine si prima impresie
• Tonul vocii
• Atitudine
• Principalele calitati
Reguli de comunicare si corespondenta
• Reguli elementare de redactare a unui e-mail
• Reguli de ascultare activa
• Comunicarea la telefon
• Utilizare suitei de programe Microsoft Office: Word, Excel, Power Point, Outlook
• Reguli principale de redactare a corespondentei de afaceri pentru Manager
Organizarea activitatii
• Organizarea agendei Manager-ului
• Organizarea propriei agende
• Organizarea de sedinte, evenimente, intalniri
• Organizarea deplasarilor in tara si strainatate ale Manager-ului
Managementul informatiilor
• Preluarea si inregistrarea corespondentei
• Organizarea si arhivarea corespondentei
• Transmiterea corespondentei prin posta, curier rapid
Reprezentare Manager
• Reprezentare Manager la sedinte
• Preluare si indeplinire sarcini delegate de catre Manager
• Coordonare/supervizare proiecte in numele Manager-ului
• Reprezentare in relatiile cu autoritatile locale/alte companii
• Mapa de documente la semnat
• Dezvaluirea corespondentei Manager-ului
Resurse umane
• Introducere in activitatea de recrutare si selectie a salariatilor
• Principalele aspecte ale activitatii de evidenta si gestionare a dosarelor salariatilor (contracte, decizii, adeverinte)
• Inductia noilor salariati
• Pontaje
Activitate comerciala
• Corespondenta comerciala
• Documente contabile: facturi, chitante, ordine de plata, deconturi
Relatii publice si comunicare externa
• Evidenta contracte furnizori
• Mentinere relatii cu firmele de servicii externalizate
• Monitorizare presa
• Comunicate de presa
Totodata, pe tot parcursul training-ului, se detaliaza principalii termeni de business, cum ar fi: business plan, plan de marketing, buget, indicatori financiari si operationali, etc.